torsdag 6 november 2008

Trevlig Gustav Adolfsdag!














Idag, den 6 november firade vår skola Gustav Adolfsdagen - först med en högtidlig samling på skolgården och firandet fortsatte med en konsert i St. Mikaels kyrkan.

Liksom en kolleega sa mig efter konserten, gjorde 11c en imponerande insats! Alla la märke till att ni var duktiga! Angelika från 12c sa efteråt: "Det märks att det inte blir några problem med Luciadagen i år!" - med det menade hon att våra flickor verkligen KAN sjunga! Och det var ju bra sagt av henne, eller hur?

Jag personligen vill framföra ETT STORT TACK till

Henri och Britt
Liis och Ott
Getter, Diana-Liis, Vilja, Melissa, Ethel, Kätlin, Kristel, Pille och Eva!

Juta
nöjd, glad och tacksam

Foto: Mati Sild www.gag.ee

3 kommentarer:

Anonym sa...

Egentligen skriver man mitt namn med "i" men det är okej. :)

Det var en rolig och intressant dag och jag tyckte om den spännande föreläsningen som vi hade i fredag också. :) De dagar var otroligt fina. :)

Anonym sa...

Oj, förlåt, Henri! Nu har jag rättat felet.

Anonym sa...

Jag tycker att det var en rolig dag och jag tyckte om att uppträda i kyrkan. Den förelästningen var också trevligt och det var intressant att få veta mer om Gustav II Adolf. Det var fint att höra svensken talar svenska:)

Eva:)