måndag 16 mars 2009

Vårlovet!

Bara en enkel fråga - hur har lovet gått? Vad har du gjort?

12 kommentarer:

Annette sa...

jag har läst någa böcker och jag var i GranCranaria. Det var mycket bra, för att där var varmt och jag känner mig bätre. Jag hade bra tid igår med mina vänner.

Anonym sa...

Jag har vilat, vilat, vilat, vilat och vilat.


Kristel

Anonym sa...

Jag var i Tallinn under hela lovet. Tills torsdag hade jag mycket att göra och nästan varje dag studerade jag. Jag gjorde min körkortsteori examen och nu måste jag köra bil varje dag, eftersom snart är det körkorts examen också. Jag läste en bra bok på engelska också, som kallades "Playing away". Men fredag, lördag och söndag vilade jag. Vädret var bra och jag var ute hela tiden. Jag promenerade i Pirita och gamla-stan och träffade mina väninnor.
Det var bra lovet och nu känner jag mig mycket pigg!

Melissa

Anonym sa...

Jag var hemma i Väike-Maarja nästan hela lovet. Jag lagade mat varje dag och vilade mycket. Jag läste också mycket och allt som jag läste var på engelska. Jag har ja, till och med inte börjat med "Tõde ja õigus"!
Jag kom tillbaka till Tallinn i fredags och träffade mina väninnor här. Vi promenerade i Kadrioru parken och vid havet. Jag är så glad att det är vår nu! Vädret är bra och det är kul att vara ute.

Vilja

Anonym sa...

Jag var på landet under lovet. Jag läste en bok på engelska och jag vilade. Jag sov ganska mycket. Jag spelade piano också men hemsk - jag hade glömt SÅ MYCKET och det var ganska svårt att påminna:D Jag påminde det så att jag spelade Luciassånger:) De är ganska enkla:)

Silver

Anonym sa...

jag tittade många filmer. speciellt ryska filmer. de är ju bra. och jag var hos min pappa. där är alltid så lugn och där jag botade mig. jag arbetade också och gjorde så mycket mer.

Unknown sa...

Hej!
Jag var i Riga-Vilnius-Tallinn som hände i Riga. Där var ganska intressant och våra eleverna tävlade ganska bra. Jag spelade volleyboll och simmade ( som vi vann). Också hade jag tävlingen i vintertriatlon(som gick inte så bra).
Och när jag kom tillbaka från Riga bestämde jag att jag vill vila också och då åkte jag till Pärnu i spa. Och en dag var jag hemma i Koeru också och läste "Tõde ja õigus".
Vårlovet gick så snabbt men det var kul.

Anonym sa...

Min lovet började med min födelsedag och det var slut någonstans i söndag. Det var en ganska lång helgen och det var enstaka att det var så mycket att göra.
Jag läste några böker också [ De böckerna som jag ville läsa, inte de som jag måste läsa, tyvärr :( ]
Och jag var ute med vännor och åkte runt. Lovet kände egentligen ganska långt, det är händer inte så ofta, måste jag säga. Det var också jättekonstigt att vakna upp i morse, därför att det var så tidig men så ljust ute och det påminde om att sommar ska bli snart.
Vad bra.

Anonym sa...

Hej!

Jag var i tallinn hela lovet. Jag läste några olika böcker. Jag hjälpte min mamma eftersom hon var sjuk och därför var jag hemma hela tid. Men på kvällen gick jag på träningen och sedan promenerade lite i Kadriorg. Väder var mycket vackert men på kvällen det blev mycket kallt. I slut av veckan jag arbetade och sov hela söndag.

Veronika.

Anonym sa...

Jag var i Tallinn under hela lovet. Jag hade mycket mycket träningen och på tisdag dansade jag i Kalevi Spordihall Kalev vs TTÜ KK. Den jag också vilade och läste böckerna. Jag också tittade många filmer på Coca-Cola Plaza. Jag studerade litte. Vårlovet gick så snabbt och jag är ändå mycket trött:D..

J.R

Pille sa...

Jag studerade varje dag till mondag.På mondag gjorde jag och Melissa körkortsteori examen i ARK. Vi var mycket nervös, men alla gick bra och vi ska ha körkort examen också nu och det ska bli mycket svårare. På torsdag åkte jag till landed (Pikasilla). Där gjorde jag ingenting bara sovde och läste ''Tõde ja õigus'' och ätit mycket. På fredag hade min kompis en liten födelsedag fest, det var mycket kul och på lördag hade mind släkting en stor födelsedag fest. Där var mycket kul och vi hade ett tema också: gotik. Alla hennes vännor ser ut mycket lustig och det var intressant. Jag tror att sommar ska bli snart och alla måste arbeta mycket för att ha bra resultat.

Liis sa...

Lovet har slutat nu. Men jag tänker, att snart är sommaren och vi kan vila tre månader!

Under lovet läste jag böckerna och vilade så mycket om jag kunde, träffade några vänner och tittade filmer. :)