lördag 6 september 2008

Första veckan i skolan






Skolan har börjat och den första veckan har vi alla överlevt! Om jag ska vara riktigt ärlig nu, så var förra veckan rätt så jobbig för mig! Mycket planering, många nya elever och det var ganska svårt att vakna tidigt.

Hur gick veckan för dig? Var det så hemskt som du trodde? Vad var bra och vad var dåligt?

Här är några bilder från första skoldagen också.

En sak till - i år ska det vara ni som kommer med nya inlägg (teman). Här i bloggen kan man skriva om allt, bara man inte inte använder fula ord ...

J.

4 kommentarer:

Liis sa...

Hej!
Första veckan var inte hemsk för mig. Det var bra att träffa vänner och prata om sommarlovet.
För mig att vakna tidigt är värst! På freddag kände jag, att jag är mycket trött.
Men jag tror att allt ska bli bra :)

Anonym sa...

Hej!
Första veckan var inte alls hemsk. Jag tyckte om att se vänner och se vad har förändrat i skolan. Det var kul att gå på alla lektioner igen och se vår nya lärare.
Men jag tycker inte om att nu kan jag inte sova så mycket. Jag är lat och att vakna tidigt är svårt för mig. Man kan inte vänja sig vid det(<--det är en konstig mening):D

Vilja

Anonym sa...

De första tre veckor har varit svårt. Jag ville inte vakna så tidigt. Men nu är jag ganska van vid skolan

Eveli

Anonym sa...

Hej! De första veckor var svårt för mig. Vakna tidigt och börja studera igen var mycket svårt, men nu går allting bra och det är kul att vara i skolen.

Melissa