tisdag 1 september 2009

Den Första September

Hej ni alla! hur är det med er ? Jag hoppas att ni hade en trevlig sommar.
Jag fick prata med många svenskarna under den här sommarlovet. Det gick ganska bra och jag fick många komplimanger för min svenska =) (Jag är så stolt!!!).
så idag var min första skoldagen och det var okej.. Min ny klasskamrat åkte mig till skolan och han visade mig runt. min ny klassläraren är också mycket trevligt, men du, Juta, ska alltid vara den bästa ! Jag tror att jag kan studera tyska ny.. så hej då rysska !! hahaaa, ni kan säga det till Erich :D.
jag vet inte hur det ska vara i min ny skolan, men GAG och 12 c ska stanna i min hjärta för evigt. Glömmer inte mig heller !

Britt

4 kommentarer:

silver sa...

Hej Britt!

Det är kult att du skrev!
Jag hoppas att dina nya klasskamrater är snälla och trevliga.
Vi glömmer inte dig!

Anonym sa...

Britt!! Först trodde jag att du är Juta, men NEJ! Det här inlägget är det gulligaste. Mitt hjärta gör boom boom boom för dig.


Kristel

Anonym sa...

Hej Britttt! Jag ska inte fråga hur är det, därför att jag redan vet. Men det är jätte coolt att vi kan fortfarande prata på svenska med varandra, här i bloggan. Du måste skriv varje gång du har något nytt och intressant att prata om! Eller bara skriv om du vill säg hej :D

Skolan är inte samma utan dig.

Birgit

Kätlin sa...

JAG LÄNKTAR EFTER DIG, BRITTT!!