måndag 8 december 2008

Lucia!!!


Luciadagen är på fredag och vi har sååååååå mycket att göra!
På söndag var några av oss hemma hos Ott och filmade olika reklamer och en video som vi behöver till pjäsen. Det var rolig och vi gjorde allt som vi hade tänkt att göra. :) 
 
Idag övade vi pjäsen och det går bättre och bättre nu. Alla är ganska trötta i skolan och vill inte höra mer Luciasånger, men jag tror att på fredag är alla glada att det är över. Eller kanske är någon ledsen? Mmjaa, jag vet inte. Jag verkligen hoppas att det går bra för oss på fredag. 

Epp-Maria






4 kommentarer:

OttIlves sa...

Ojojoj...

Nu har vi ljus, här i vårt hus.

Vi har mycket att göra men jag är säker att vi ska göra allt bra där och vi ska vara glada över Lucidagen.

jag hoppas att alla i vår klass är fina och friska för att jag känner mig lite sjuk.

Allt bäst, Ott

Wilma Circus sa...

ojdå,
ba-daba-dap...
Jag är inte sjuk. Ott är INTE sjuk. Och du,som läser den här kommentar, är INTE sjuk.

Anonym sa...

Idag hade vi en uppträdande på Olümpia och det gick ganska bra, men vi måste öva "när det lider mot jul" mer, för att det var lite dålig. Men jag tror att på fredag ska allting gå jättebra och när det är över, är alla mycket glada och stolta, för de har gjort så bra luciadagen!

Melissa

Anonym sa...

Det var jättekul igår på Olümpia. Ja, till och med när jag var lite tröttnad på Luciadagen, då nu är jag mycket glada igen att vi gör det.
Jag VET att det ska bli roligt i morgon:D

Vilja