lördag 20 oktober 2007

Vad tycker du om?

Jag tycker om svenska språket och mina elever.

Jag tycker om engelska deckare på TV.
Jag tycker om film och teater, jag tycker om att läsa böcker (men jag har inte tid för det).

Jag tycker om Hugh Laurie, men jag tycker inte om Dr. House (jag är lite trött på den filmen).





Jag tycker inte om kallt väder.
Jag tycker inte om dumma människor.
Jag tycker inte om människor som ljuger.

Jag tycker om klassisk musik och jazz, men rockmusik också.
Jag tycker om livet!
Egentligen är det mycket mer som jag tycker om!

Vad tycker du (inte) om?

23 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker om svenska språket och Sverige. Jag tycker så mycket om teater. Jag tycker om kaffe och te också. Jag tycker om att läsa böcker. Jag tycker om Eric Clapton.

Jag tycker inte om kaviar och trafikstockning.



Kristel

Anonym sa...

Jag tycker om svenska och engelska, darför att svenska och engelska är itressant. Jag tycker om film och teater. Jag tycker om vinter, darför att jag åker skidor. Jag tycker om sommar också. Jag tycker om laga mat, titta på teve och lyssna rockmusik.
Jag tycker inte om kemi, rysska och fysik, darför att som är svårt. Jag tycker inte om diska och städa.

Melissa

Ethel sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ethel sa...

Hej!

Jag tycker om svenska, matematik, konsthistoria, engelska och kemi. Jag tycker om biografen. Jag tycker om dansa och sjunga.
Jag tycker inte om kaffe. Jag tycker om inte fysik, darför att som är svårt och inte intressant.

Anonym sa...

Jag tycker om svenska, musik och historia.
Jag tycker om sommar, darför sommar är varm.
Jag tycker om kaffe och teater (musikal).

Jag tyker inte om fisk, oväsen och gräl.


Silver

Anonym sa...

Jag tycker om matte, estniska, litteratur, gymnastik, konsthistoria, svenska och engelska. Jag tycker om varm väder. Jag tycker om storhandla och titta på teve. Jag älskar d'n'b och hip-hop, till exempel London Electricity och Kanye West.
Jag tycker inte om fysik och ryska, darför att de är svårt.

Triin Tartes

Anonym sa...

Hej!

Jag tycker om konst och teckning. Jag tycker om segling, tennis och dansing. Jag tycker om sommar och också vinter. Jag tycker om lyssna musik (till eexempel Queen), skratt och jag tycker om syskon.

Jag tycker inte om rysska och historia. Jag tycker inte om regning väder.

Kätlin.

Anonym sa...

Hej!
Jag tycker om svenska, engelska och historia, darför att intressant. Jag tycker om film, teater och lyssna musik, till exempel Dagö och Jaan Tätte. Jag tycker om sommar också,darför att det är varm.
Jag tycker inte om ryska, fysik och kemi,darför att ryska, fysik och kemi är svårt. Jag tycker inte om höst,darför att regning och mörk.

Hannela :)

Unknown sa...

Jag tycker om svenska språket, matte, historia och lite kemi. Jag tycker om bio och teater. Jag föredrar skräckfilm och drama.
Jag tycker om människor som skrattar. Jag tycker inte om människor som svärander
Jag tycker om spelare fotboll, simmar och skidor.
Jag tycker om alla musik. Jag har inte favorit uppträdande.
Jag tycker om choklad och glass. Jag tycker inte om bönorna och majs.
Det är mycket mer som jag tycker om och tycker inte om.

Annette sa...

Hej!
Jag tykar om historia,
konsthistoria, svenska och ryska och kinesiska,literatur. Darför ett alla är intressant.
Jag tycker om lyssna på musik till exeple spanien mysik(El canto del loco och La oreja de la Van gog)
Ja tycker om resar. Det ära mycket, mycket intressant.
Jag tyker om tittar på teve men lite( ett och två timme i dagen)
Jag tycker om hemjord mat. Min mamma lagar bra mat.

Jag tycker inte kaffe och fysik( fysik är intressant men svårt okså )

Liis sa...

Hej!

Jag tycker om svenska, engelska, historia, literatur och lite kemi. Jag tycker om film, musikal och teater. Speciellt Tallinna Linnateater.
Jag tycker om läsa böcker och lyssna musik. Jag tycker om rockmusik.
Jag tycker inte om fysik och biologi. Biologi är svårt.
Jag tycker inte om höst, men jag tycker om vår, sommar och vinter. Jag tycker om kaffe och choklad.

Anonym sa...

Jag tycker om svenska, engelska och gymnastik. Jag tycker om lyssnar musik. Jag älskar rockmusik. Jag tycker om vinter och sommar. Jag tycker titta på teve.
Jag tycker inte om fysik, darföratt som är svårt.
Jag tycker så mycket livet!

Tanel

Anonym sa...

Jag tycker om svenska, engelska och matematik. Jag tycker inte om fysik. Fysik är svårt. Jag tycker om kaffe och sommar. Jag tycker om titta på teve och lyssna musik. Jag älskar punk-rockmusik. Jag tycker om dansa också.

OttIlves sa...

Hej!
Jag tycker om svenska och economi, darför att som är intressant och som är också både svart och enkelt.
Jag mycket, mycket älskar musik. jag lyssnar musik från metal till pop, från rock till jazz och från D'n'B till house.
Min favoritbok är "Blokaad" från A.Tšakovski, men min favoritföreställning är "Julia".
Jag också älskar vinter, darför att jag åker med snöbraden.
Jag kan inte leva utan kaffe=)

God kväll,
OTT!

Anonym sa...

Jag tycker om engelska och svenska.
Engelska och svenska är mycket intressant för mig. Jag tycker inte om rysska, fysik och kemi, darför att som är mycket svårt och ganska tråkigt.
Jag tycker om vinter, darför i vinter jag kan åka skidor.Jag tycker också om sommar, darför den är varmt.
Jag lyssnar på elektronisk och rockmysik.


Kaur.

Anonym sa...

hej!

jag tycker om matte, gymnastik, svenska, engalska, historia och ryska. jag tycker om musik och film. jag tycker om lagar mat och titta på teve. jag tycker om djur.
jag tycker inte om kaffe och cigarrett.jag tycker inte om bäddar sängen på morgonen.

Annika

Anonym sa...

Jag tycker om engelska, ryska och svenska. jag tycker om kemi och konsthistoria. Jag tycker om sommar och vinter. Jag tycker om engelska och ryska musik. Jag tycker om Madrid, Milan och Paris.

Jag tycker inte om fysik, darför att är svårt.

Anonym sa...

Jag tycker om utvecklings biologi, humanitet, nordisk mytologi, historia och konst. Jag tycker om lyssna på musik (till exempel Sigur Rós och Arvo Pärt). Jag tycker om europeisk film och Island. Jag hata kött produkten och jag tycker inte om dumma människor. Jag också tycker om te.

Erik

Unknown sa...

Hey!

Jag tycker om svenska, engelska och franska. Jag också tycker om historia och konst. Jag tycker om film, teater och musikal. Jag också tycker om resa, dansa och sjunga. Jag älskar musik. Min favoriten är Jennifer Lopez. Jag älskar Brad Pitt.
Jag tycker inte om kallt väder och spindel.

Hey då,
Anna-Maria!

Anonym sa...

Hej!

Jag tycker om caffe. Jag tucker om att somna. Jag tycker inte om klassisk musik och jazz. Jag tycker om svenska och engelska. Jag tycker om att titta teve och lyssna på musik. Jag tyker om fisk. Jag tycker inte om fysik och ryska darför att det är svårt.


virgo kadastik.

Dianaliis sa...

Jag tycker om att lyssna musik,tala svenska,läsa,somna.
Jag tycker om att tittar på teve och film.
Jag tycker inte om kemi och fysik.

Anonym sa...

Hej!

Jag tycker om engelska,svenska och något ryska.Jag tycker inte om kemi och fysik darför att jag kaninfe fysik och kemi. Jag avguda dansing och sover också. På kvällen tycker jag titta på teve och lyssna musik. Jag älskar RnB, Hip-hop, Dance och Rock. Jag tuycker om sommar. Jag tycker om att gå på bio."Georg" är mycket bra.
Det är allt.

God kväll!
Jane

Diana sa...

Hej!
Jag tycker om att talar svenska. Jag tycker om tennis och att spelar tennis. Jag tycker om att lyssnar på musik. Jag tycker om att tala i telefon. Jag tycker om snö och tycker om att skidur. Jag tycker om att sovar dag och natt. Jag tycker om att dansar. Jag tycker inte om att äter oliver.